joi, 23 august 2007

Femeile si turismul

Femeile si turismul
siluete
femeie de afaceri
lovers
buni
pe camp
shopping

Dat fiind ca unul dintre articolele noastre este dedicat in special barbatilor,�ne-am propus�sa va facem cunoscute cateva statistici despre femei si turism!

Foarte multe femei calatoresc si nu neaparat impreuna cu partenerul lor sau cu familia. Foarte multe sunt femei dinamice, active si ambitioase. Femei de afaceri, femei de cariera, mame, surori, sotii, prietene, amante, cu toate calatoresc si iau decizii importante in legatura cu calatoriile lor si ale familiei lor.

Femeile - tinere, in varsta, singure, casatorite, si vaduve contribuie in proportii foarte mari la cresterea turismului. Din ce in ce mai multe femei calatoresc, in scopuri personale sau pentru business.

Stiati ca:
- 72 milioane de femei din America au calatorit anul trecut (conform studiului efectuat de "Travel Industry of America").
- 75% din cei care calatoresc pentru a cunoaste natura, pentru aventura sau pentru a vedea obiectivele culturale sunt femei.
Acum zece ani nu existau asemenea statistici. Acum aflam cu stupoare ca acel calator aventurier pe care il stiam noi nu mai este barbatul de 28 de ani, ci femeia de 47 de ani. Si asta nu numai in America!
- Anul trecut femeile din America au cheltuit peste 55 miliarde de dolari pentru echipamente turistice, de la bocanci de munte pana la biciclete special create pentru femei.
- Numarul femeilor care lucreaza in agentii�Tour-Operator a crescut in ultimii 6 ani�cu peste 230%

In Statele Unite ale Americii s-a constatat ca 70% din toate deciziile legate de calatorii sunt luate de femei.

Indiferent cu cine calatoresc,�cine plateste pentru calatorie sau unde se duc, femeile sunt aproape�intotdeauna factorul de decizie.

Ca sa probeze aceste statistici, un ziarist din America facut o cercetare la una dintre cele mai mari agentii de turism din California. Managerul general al acestei agentii,�o femeie care are peste 25 de ani de experianta si 30 de angajati l-a sustinut in demersul sau de a descoperi cine ia deciziile de calatorie. Concluzia a fost clara:�70-75% din deciziile legate de calatorie in cadrul agentiei respective sunt luate de femei.

Asadar, cunoscand ca 70% din factorii de decizie legate de calatorii sunt femei Tour Operatorii ar trebui sa isi regandeasca campaniile de promovare si strategiile de vanzare.

In Statele Unite:
- mamele cauta si rezerva o vacanta pentru intreaga familie
- bunicile cauta pe Internet, strang brosuri si cumpara bilete pentru reuniunile de familie in vacante
- femeile de varsta medie cumpara excursii la munte sau la mare in timp ce sotii lor sunt la pescuit.

Daca sunteti sau nu de acord cu aceste statistici, asteptam comment-urile voastre!

Oare lucrurile stau altfel in Europa? E adevarat ca in Romania mult prea putine bunici care stiu sa foloseasca calculatorul si prin urmare le-ar fi prea greu sa caute oferte de turism pe internet. Insa suntem convinsi ca, fie in mod direct, fie din umbra, si femeile din Romania sunt un factor important de decizie in ceea ce priveste turismul. Cand un barbat ia o decizie finala legata de o calatorie, am putea spune si noi: "cherchez la femme".

Ce spuneti doamnlor si domnisoarelor, asa este?


Sursa : Klever Travel