sâmbătă, 3 aprilie 2010

Banii din publicitatea online in lume


1 ora pe zi petrecuta pe Internet este timpul pe care mai mult de jumatate din americanii obisnuiti il aloca mediului online, o crestere de 50% fata de anul trecut.
Cresterile cele mai mari s-au inregistrat in zona 18-29 ani, studii superioare, necasatoriti si cu venituri in jur de 1800 Euro pe luna.
Studiul a fost realizat de Gallup.
Veniturile din internet au crescut in Q3 al 2008 cu 11% in ciuda crizei economice, la 5,9 miliarde USD.
pwc chart q3 08 Banii din publicitatea online in lume
The Interactive Advertising Bureau (IAB) and PricewaterhouseCoopers LLP (PwC) today announced that Internet advertising revenues reached almost $5.9 billionfor the third quarter of 2008, representing an 11 percent increase over the same period in 2007. While double-digit annual growth continues, the quarter-to-quarter curve remains relatively flat compared to recent past performance.
The Q3 2008 figures, published in the IAB Internet Advertising Revenue Report, are2 percent higher than the Q2 2008 results. Set against strong economic headwinds in the U.S. economy, Q3 ‘08’s $5.9 billion represents nonetheless the second-highest quarter results ever.
For the first nine months of 2008, revenues totaled $17.3 billion, up from $15.2 billion in the same period a year ago and surpassing the record set in the first nine months of 2007 by nearly 14 percent.
IAB Romania publica un audit al pietei de publicitate online in Romania de display advertising realizat de PriceWaterhouseCoopers.
Studiul “Romanian Online Advertising Study”(ROADS) realizat de IAB Romania [...] arata ca in anul 2007 investitiile in publicitatea online au insumat 42,603,201 RON, iar in primul semestru din 2008 33,873,413 RON. In 2007, piata de publicitate din Romania a totalizat, conform ROADS, venituri in valoarea neta de 42,603,201 RON fara TVA, suma calculata pe baza cifrelor de vanzari directe ale celor mai importante 11 companii din domeniu (regii si publisheri independenti).
Urmatoarea editie a studiului realizat de IAB Romania si PricewaterhouseCoopers va demara culegerea de date la inceputul anului 2009, va cuprinde analiza datelor corespunzatoare semestrului al doilea al anului 2008 si o analiza completa a anului 2008, precum si o comparatie intre datele din 2007 si cele din 2008. Studiul va fi publicat semestrial, prezentand rezultatele din semestrul anterior, furnizand astfel de doua ori pe an cifre actualizate privind evolutia pietei de publicitate online in Romania.